Vzdělání v konfrontaci s přirozeným světem a vědou
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10336429" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10336429 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělání v konfrontaci s přirozeným světem a vědou
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zamýšlí nad trvalým hledáním konceptu pedagogiky jako vědy. Klade otázku, co dělat s krizí výchovy, kterou nelze řešit vědeckými prostředky a upozorňuje na nedořešené aspekty vztahu přirozeného světa (Lebenswelt) k vědnímu poznání ve výuce dětí a mládeže.
Název v anglickém jazyce
Education in Confrontation with Life-world and Science
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the permanent search for a concept of education as a science. It poses the question about the crisis of education which cannot be solved by scientific means, and it draws attention to the unresolved aspects of the relationship between the Life-world (Lebenswelt) and scientific knowledge in education of children and the young.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělání a dnešek
ISBN
978-80-246-3558-3
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
42-57
Počet stran knihy
226
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—