Podpora pro výuku průřezových témat v základních školách Osobnostní a sociální výchova Konkretizace obsahu tematického okruhu Komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10337512" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10337512 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://clanky.rvp.cz/wp-content/upload/prilohy/20953/osv_konkretizace_to_komunikace___cely_text.doc" target="_blank" >http://clanky.rvp.cz/wp-content/upload/prilohy/20953/osv_konkretizace_to_komunikace___cely_text.doc</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora pro výuku průřezových témat v základních školách Osobnostní a sociální výchova Konkretizace obsahu tematického okruhu Komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Článek přináší podrobný rozbor učiva tématického okruhu "komunikace" - součásti průřezového tématu "osobnostní a sociální výchova" (RVP ZV a G), zabývá se didaktikou implementace tématu do výuky, jejími stavebními kameny i riziky a konečně ukazuje příklady modelových postupů výuky tématu "komunikace" jak v integraci s učivem jiného předmětu, tak v rámci výuky komunikace jako předmětu samotného, resp. v rámci výuky osobnostní a sociální výchovy jako předmětu.
Název v anglickém jazyce
Support for teaching cross-curricular topics in primary schools : Personal and Social Education : The content specification of the topic Communication
Popis výsledku anglicky
The article presents a detailed analysis of curriculum design of "communication" theme as a part of cross-curricular topic 'personal and social education" (Frame educational programme for primary and secondary schools - documents of national curriculum), deals with the didactics implementation issue in education, its "basic stones" and also the risks and finally shows examples of model teaching techniques on "communication" as the integration with other curriculum subject and in the teaching of communication as the subject itself, respectively. in teaching personal and social education as a subject,
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Metodický portál rámcového vzdělávacího programu
ISSN
1211-6858
e-ISSN
—
Svazek periodika
neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
neuveden
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
1-21
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—