Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Representation of History in Computer Games and Attitude Change: Empirical Study Design

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F17%3A10363329" target="_blank" >RIV/00216208:11210/17:10363329 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Representation of History in Computer Games and Attitude Change: Empirical Study Design

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Historical computer games are becoming a common form through which we engage the past. Until today, only limited empirical research has been conducted about effects of these games on players&apos; attitudes. The empirical study proposed in this paper aims to measure the ability of a historical game to affect the players&apos; implicit and explicit attitudes towards historical topics represented in the game. Participants will be gradually exposed to two sets of contradicting perspectives on historical events contained in the chosen game.

  • Název v anglickém jazyce

    Representation of History in Computer Games and Attitude Change: Empirical Study Design

  • Popis výsledku anglicky

    Historical computer games are becoming a common form through which we engage the past. Until today, only limited empirical research has been conducted about effects of these games on players&apos; attitudes. The empirical study proposed in this paper aims to measure the ability of a historical game to affect the players&apos; implicit and explicit attitudes towards historical topics represented in the game. Participants will be gradually exposed to two sets of contradicting perspectives on historical events contained in the chosen game.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50803 - Information science (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of The 11th European Conference on Game-Based Learning ECGBL 2017

  • ISBN

    978-1-911218-56-2

  • ISSN

    2049-0992

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    829-834

  • Název nakladatele

    Academic Conferences and Publishing International Limited

  • Místo vydání

    Reading, UK

  • Místo konání akce

    Graz

  • Datum konání akce

    5. 10. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku