Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Language Education Policy of the Czech Republic as a Member of the European Union

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F18%3A10390822" target="_blank" >RIV/00216208:11210/18:10390822 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Language Education Policy of the Czech Republic as a Member of the European Union

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Starting from the language education policy of Europe (the Council of Europe, Common European Framework of Reference for Languages, multilingualism), the paper outlines the contemporary education system in the Czech Republic, its history and traditions with respect to the role of the language policy and teaching. Main language teaching methods are shortly introduced and the communicative approach is illustrated on teaching Czech as a second (foreign) language. Finally, history, status and perspectives of teaching Czech for Chinese students are commented.

  • Název v anglickém jazyce

    The Language Education Policy of the Czech Republic as a Member of the European Union

  • Popis výsledku anglicky

    Starting from the language education policy of Europe (the Council of Europe, Common European Framework of Reference for Languages, multilingualism), the paper outlines the contemporary education system in the Czech Republic, its history and traditions with respect to the role of the language policy and teaching. Main language teaching methods are shortly introduced and the communicative approach is illustrated on teaching Czech as a second (foreign) language. Finally, history, status and perspectives of teaching Czech for Chinese students are commented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Language Technology and Human Well-being

  • ISBN

    978-7-5213-0274-5

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    102-112

  • Název nakladatele

    Beijing Foreign Studies University

  • Místo vydání

    Beijing

  • Místo konání akce

    Bei

  • Datum konání akce

    12. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku