Zpráva ze sympozia Jedna cesta - tři jazyky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F20%3A10415472" target="_blank" >RIV/00216208:11210/20:10415472 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=gPHTid2~kw" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=gPHTid2~kw</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zpráva ze sympozia Jedna cesta - tři jazyky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek mapuje program třídenní mezinárodní akce, která se konala v rámci projektu KREAS, unikátního svým pojetím interdisciplinárního výzkumu v humanitních vědách s akcentem na vzájemné provázání tří výzkumných programů, ve dnech 26. a 27. dubna 2019 na půdě Filozofické fakulty Univerzity Karlovy. Již sám název sympozia symbolizuje most spojující v akvizičním procesu tři jazyky, na něž setkání odborníků z osmi univerzit cílilo, tj. češtinu, čínštinu a korejštinu, a evokuje potřebu vzájemné spolupráce ve všech klíčových oblastech, které se promítly i do programu jednotlivých sekcí: čeština v čínském a korejském kontextu; čínština, korejština a čeština ve výukové interakci; tři systémy; tři výukové kontexty; pohyb, prostor a čas ve třech jazycích.
Název v anglickém jazyce
The report from symposium One path - three languages
Popis výsledku anglicky
The article maps the program of a three-day international event, which took place within the KREAS project, unique in its concept of interdisciplinary research in the humanities with an emphasis on the interconnection of three research programs, on 26 and 27 April 2019 at the Faculty of Arts, Charles University. The very name of the symposium symbolizes a bridge connecting three languages in the acquisition process, which the meeting of experts from eight universities targeted, ie Czech, Chinese and Korean, and evokes the need for mutual cooperation in all key areas, which were reflected in the program of individual sections: in the Chinese and Korean contexts; Chinese, Korean and Czech in learning interaction; three systems; three learning contexts; movement, space and time in three languages.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60203 - Linguistics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studie z aplikované lingvistiky / Studies in Applied Linguistics [online]
ISSN
2336-6702
e-ISSN
—
Svazek periodika
2019/10/2
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
110-112
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—