Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EEG and the Stream of Consciousness_EEG analysis script _study 2.2

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F20%3A10418612" target="_blank" >RIV/00216208:11210/20:10418612 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://osf.io/j2es5/" target="_blank" >https://osf.io/j2es5/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EEG and the Stream of Consciousness_EEG analysis script _study 2.2

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Data script in Jupyter. The scipt is designed to replicate all analysis step performed on a EEG data set collected as a part of study project mapping EEG neurofeedback as a tool to acess and explore the stream of consciousness. The sctipt can be downloaded and modified for further use by other researchers. The script as it is now is compatible with data file recorded during a substudy B of &quot;STUDY 2 Variety of ways of players interactions with a set of sonic EEG neurofeedback games&quot; and can be found on project&apos;s data repository: https://osf.io/gkyus/

  • Název v anglickém jazyce

    EEG and the Stream of Consciousness_EEG analysis script _study 2.2

  • Popis výsledku anglicky

    Data script in Jupyter. The scipt is designed to replicate all analysis step performed on a EEG data set collected as a part of study project mapping EEG neurofeedback as a tool to acess and explore the stream of consciousness. The sctipt can be downloaded and modified for further use by other researchers. The script as it is now is compatible with data file recorded during a substudy B of &quot;STUDY 2 Variety of ways of players interactions with a set of sonic EEG neurofeedback games&quot; and can be found on project&apos;s data repository: https://osf.io/gkyus/

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů