Cíle, nástroje a limity marketingu vybraných právnických povolání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F07%3A00006160" target="_blank" >RIV/00216208:11220/07:00006160 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cíle, nástroje a limity marketingu vybraných právnických povolání
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje odlišnostmi marketingových nástrojů a cílů u vybraných právnických povolání v komparaci s limity danými právními předpisy a zejména stavovskými normami.
Název v anglickém jazyce
Objectives, instruments and limits of marketing of significant juridical professions in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This article describes specifications of objectives, instruments and limits of marketing of significant juridical professions in comparison with legislative limits and limits written by their professional organizations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Interakce ekonomie, managementu a práva 2007. Sborník z mezinárodní konference
ISBN
978-80-87139-65-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
101-110
Název nakladatele
Právnická fakulta, Masarykova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—