Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nekalé obchodní praktiky vůči spotřebitelům - Směrnice 2005/29/ES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F14%3A10218453" target="_blank" >RIV/00216208:11220/14:10218453 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nekalé obchodní praktiky vůči spotřebitelům - Směrnice 2005/29/ES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Směrnice 84/450/EHS, směrnice 97/7/ES, 98/27/ES a 2002/65/ES a nařízení Evropského parlamentu a Rady a nařízení (ES) Evropského parlamentu č. 2006/2004 a Rady ("směrnice o nekalých obchodních praktikách"), pokud tento postup obsahuje nepravdivé informace, nebo pravděpodobně může klamat průměrného spotřebitele, a je pravděpodobné, že způsobí, že spotřebitel učiní rozhodnutí o obchodní transakci, které by jinak neučinil. Článek 2 (k) směrnice musí být vykládán

  • Název v anglickém jazyce

    Unfair commercial practices against consumers - Directive 2005/29/EC

  • Popis výsledku anglicky

    A commercial practice must be classified as 'misleading' for the purposes of Article 6(1) of Directive 2005/29/EC of the European Parliament and of the Council of 11 May 2005 concerning unfair business-to-consumer commercial practices in the internal market and amending Council Directive 84/450/EEC, Directives 97/7/EC, 98/27/EC and 2002/65/EC of the European Parliament and of the Council and Regulation (EC) No 2006/2004 of the European Parliament and of the Council ('Unfair Commercial Practices Directive') where that practice contains false information, or is likely to deceive the average consumer, and is likely to cause the consumer to take a transactional decision that he would not have taken otherwise. Article 2(k) of the directive must be interpreted

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AG - Právní vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Obchodní právo

  • ISSN

    1210-8278

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    23

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    113-117

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus