Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementation of the Consumer Rights Directive in Hungary

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F15%3A10317616" target="_blank" >RIV/00216208:11220/15:10317616 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Umsetzung der Verbraucherrechtsrichtlinie in Ungarn

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Die jüngsten Privatrechtsprojekte der Europäischen Union betrafen auch das Gebiet des Verbraucherschutzes. Die Verbraucherrechterichtlinie 2011/83/EU brachte zahlreiche Konkretisierungen für den europäischen Verbraucherschutz im horizontalen Ansatz. Wegen ihres Vollharmonisierungsansatzes bringt die Verbraucherrechte u.a. auch für Ungarn die Notwendigkeit einer Implementierung mit sich. Im Weiteren wird nach einer kurzen Vorstellung der bisherigen Gesetzgebungstechniken auf den konkreten Änderungsbedarfbezüglich der Verbraucher-Definition und des Widerrufsrechtes in Ungarn eingegangen.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of the Consumer Rights Directive in Hungary

  • Popis výsledku anglicky

    The recent private law projects of the European Union dealed also with the field of consumer protection. The Consumer Rights Directive 2011/83 / EU introduced numerous concretisations for the European consumer protection in the horizontal approach. Because of its full harmonization approach brought the directive also for Hungary the need for implementation. After a brief presentation of the recent legislative techniques the paper will discuss the specific implementation needs with regarding to the consumer definition and the right of withdrawal.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AG - Právní vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Perspektiven des Verbrauchergüterkaufs: Rechtsvergleichung und Rechtsvereinheitlichung,

  • ISBN

    978-3-16-153726-4

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    185-198

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    Mohr Siebeck

  • Místo vydání

    Tübingen

  • Kód UT WoS kapitoly