The application of the principle of publicity of public budgets in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F17%3A10335158" target="_blank" >RIV/00216208:11220/17:10335158 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The application of the principle of publicity of public budgets in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The article explores the application of the principle of publicity of public funds in the Czech Republic and the new forms of public scrutiny and participation regarding local budgets.
Název v anglickém jazyce
The application of the principle of publicity of public budgets in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The article explores the application of the principle of publicity of public funds in the Czech Republic and the new forms of public scrutiny and participation regarding local budgets.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50501 - Law
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ПРАВОВОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ ЭКОНОМИКИ И ФИНАНСОВ В РОССИИ И ЗА РУБЕЖОМ
ISBN
978-5-7749-1242-1
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
111-116
Počet stran knihy
323
Název nakladatele
Издательский дом ДЕЛО РАНХиГС
Místo vydání
Moskva
Kód UT WoS kapitoly
—