Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Právo proti nekalé soutěži

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F20%3A10416994" target="_blank" >RIV/00216208:11220/20:10416994 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Právo proti nekalé soutěži

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor se zabývá českým právem proti nekalé soutěži v plné jeho šíři, tj. zkoumá nejen úpravu občanského zákoníku, ale i veřejnoprávní úpravu, především zákon o ochraně spotřebitele, který implementuje směrnici EU o nekalých obchodních praktikách. Cílem je přitom zobecnit stávající právní úpravu, aktuální judikaturu a doktrinální přístupy a předložit jednotný pohled na nekalou soutěž jako na svébytnou kategorii deliktního jednání. Pozornost je proto zaměřena na základní koncepty posuzování korektnosti soutěžního jednání - generální klauzuli a testu průměrného spotřebitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Law of Unfair Competition

  • Popis výsledku anglicky

    Author focuses on the law of unfair competition in the Czech Republic and examine the same to the widest extent, that is, focus on the areas covered not only by the Czech Civil Code but also by public laws of the Czech Republic, particularly by the Consumer Protection Act implementing the Unfair Commercial Practices Directive. The aim is to generalise the existing legislation, recent case-law and doctrinal approaches and present a common understanding of unfair competition as a separate category of torts. Special attention is, therefore, paid to the basic concepts of assessing the correctness of competitive conduct: the general clause and average consumer test.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7552-880-3

  • Počet stran knihy

    228

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy