Bauhaus a reformní pedagogika v kontextu společenského vývoje konce 19. a počátku 20. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F07%3A00107976" target="_blank" >RIV/00216208:11230/07:00107976 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Bauhaus a reformní pedagogika v kontextu společenského vývoje konce 19. a počátku 20. století
Popis výsledku v původním jazyce
Autor analyzuje souvislost mezi hnutím Bauhaus a reformně pedagogickým hnutím.
Název v anglickém jazyce
Bauhaus and reform pedagogy in the context of social development at the end of the 19th and beginning of the 20th century
Popis výsledku anglicky
The autor analysis the context between Bauhaus and the reform pedagogic movement.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Carolinae. Studia Territorialia
ISSN
1213-4449
e-ISSN
—
Svazek periodika
2007
Číslo periodika v rámci svazku
9
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
140
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—