Je znalost marketingových strategií vydavatelství populárního čtiva nezbytnou součástí všeobecné mediální gramotnosti?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F07%3A10001824" target="_blank" >RIV/00216208:11230/07:10001824 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Je znalost marketingových strategií vydavatelství populárního čtiva nezbytnou součástí všeobecné mediální gramotnosti?
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahy tzv. nízkého vkusu jsou v první řadě komerčním zájmem vydavatele. Článek předkládá analýzu marketingové segmentace čtiva pro ženy jako produktu na mediálním trhu a zabývá se schopností recipientů tyto strategie zpětně dekódovat.
Název v anglickém jazyce
Is it a necessary for the readers of popular romances to get to know the marketing strategy of the publishing corporations?
Popis výsledku anglicky
Popular romances are published to generate commercial profit first of all. The article examines how the popular romances on Czech market are segmented and discusses the ability - and necessity - of the readers to reflect them.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mediální gramotnost : nový rozměr vzdělávání
ISBN
978-80-86212-58-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Radioservis
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 4. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—