Corporate social responsibility (CSR) : proklamace nebo ekonomická nutnost?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F08%3A00107528" target="_blank" >RIV/00216208:11230/08:00107528 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Corporate social responsibility (CSR) : proklamace nebo ekonomická nutnost?
Popis výsledku v původním jazyce
Teorie CSR nestačí jakožto proklamace nutnosti etického chování firem k jeho prosazení do praxe. Nutnou podmínkou je vnitřní ekonomická motivace firmy k vynaložení nákladů na CSR. V článku jsou formulovány nutné podmínky pro vznik takové motivace.
Název v anglickém jazyce
Corporate social responsibility (CSR) : proclamation of necessity
Popis výsledku anglicky
Theory CSR as a mere proclamation of necessity of the firms´ ethic behavior does not enforce this into praxis. The economic motivation to CSR it is the necessary condition to firms to invest in CSR.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F07%2F0890" target="_blank" >GA402/07/0890: Síťové prístupy v ekonomickém modelování</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Politická ekonomie
ISSN
0032-3233
e-ISSN
—
Svazek periodika
56
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—