Melounizace a bublinizace znělek uvádějících televizní zpravodajství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F08%3A00107607" target="_blank" >RIV/00216208:11230/08:00107607 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Melounizace a bublinizace znělek uvádějících televizní zpravodajství
Popis výsledku v původním jazyce
Sémiotická analýza znělek televizního zpravodajství ukazující postup od symbolických sdělení k ikonickému upoutávání pozornosti, které je v současnosti charakteristické jak pro média veřejné služby, tak pro média soukromá.
Název v anglickém jazyce
Melonisatrion and bublification of TV jingles
Popis výsledku anglicky
The semiotic analysis of jingles introducing the TV news proved the tendency toward iconic semiosis today, instead of symbolic semiosis in the past.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Média dnes : reflexe mediality, médií a mediálních obsahů
ISBN
978-80-244-2023-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—