Videohry vs. film
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F09%3A00209116" target="_blank" >RIV/00216208:11230/09:00209116 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Videohry vs. film
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabývá vývojem vztahů mezi médii filmu a videohry a možnostech vzájemných adaptací.
Název v anglickém jazyce
Video games vs. film
Popis výsledku anglicky
This article focuses on the historical relationship between the media of film and video games and the possibilties of adaptation from one to another.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Labyrint Revue
ISSN
1210-6887
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
23-24
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—