Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F10%3A10052122" target="_blank" >RIV/00216208:11230/10:10052122 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kampaně
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá medializací kampaní neziskových organizací a postupy, které tyto organizace používají, když se chtějí "dostat" do médií. Také uvádí příklady některých významných kampaní a rozebírá je.
Název v anglickém jazyce
Campaigns
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with publicity campaigns of NGO's, analyses what kinds of instuments NGO's use when they want to be medialized, etc.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů