Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Všechny hry, po kterých toužíte: Neformální systémy distribuce počítačových her v Československu v 80. a 90. letech 20. století

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F12%3A10125156" target="_blank" >RIV/00216208:11230/12:10125156 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://monoskop.org/images/6/6a/Suwara_Bogumila_Husarova_Zuzana_eds_V_sieti_strednej_Europy_nielen_o_elektronickej_literature.pdf" target="_blank" >http://monoskop.org/images/6/6a/Suwara_Bogumila_Husarova_Zuzana_eds_V_sieti_strednej_Europy_nielen_o_elektronickej_literature.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Všechny hry, po kterých toužíte: Neformální systémy distribuce počítačových her v Československu v 80. a 90. letech 20. století

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola poskytuje sociálně-historický pohled na distribuci počítačových her v Československu v 80. a na počátku 90. let 20. stol. Na základě metod orální historie a studia archivních pramenů (včetně interních tiskovin klubů Svazarmu, denního tisku a specializovaných časopisů) popisuje motivace účastníků neformální distribuce, její proces a analyzuje její roli v utváření herní kultury v Československu a ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    All The Games You Desire: Informal Computer Game Distribution Systems in 1980s and 1990s Czechoslovakia

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter offers a social historical analysis of the distribution of computer games in Czechoslovakia in the 1980s and early 1990s. Based on oral histories and archival material (including magazines, newspapers and bulletins), it describes the motivations and goals of people who took part in informal distribution of game software and claims that it played a central role in the proliferation of gaming culture in the country.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    V sieti strednej Európy: nielen o elektronickej literatúre

  • ISBN

    978-80-8095-076-7

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    143-156

  • Počet stran knihy

    312

  • Název nakladatele

    Ústav svetovej literatúry SAV

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS kapitoly