Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Audience / Society Transformations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F14%3A10283520" target="_blank" >RIV/00216208:11230/14:10283520 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Audience / Society Transformations

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter introduces the book on audience transformations, but also discusses the audience/society transformations, and their interactions, that characterise the 21st century. The chapters opens with a reference to the long history of sociological andphilosophical work that has been mesmerised by social change. 20th (and 21st) century social theory has not lost this fascination. These theoretical reflections are then used to sketch contemporary audience transformations, and how they are embedded in societal transformations, but also in societal continuities.

  • Název v anglickém jazyce

    Audience / Society Transformations

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter introduces the book on audience transformations, but also discusses the audience/society transformations, and their interactions, that characterise the 21st century. The chapters opens with a reference to the long history of sociological andphilosophical work that has been mesmerised by social change. 20th (and 21st) century social theory has not lost this fascination. These theoretical reflections are then used to sketch contemporary audience transformations, and how they are embedded in societal transformations, but also in societal continuities.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Audience transformations : Shifting audience positions in late modernity

  • ISBN

    978-0-415-82736-2

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    1-12

  • Počet stran knihy

    276

  • Název nakladatele

    Routledge

  • Místo vydání

    London

  • Kód UT WoS kapitoly