Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CEO Communication and Reputation in the Czech Republic: Republic: An Inspiration for Czech SMEs

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F15%3A10312608" target="_blank" >RIV/00216208:11230/15:10312608 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1183" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1183</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1183" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.1183</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CEO Communication and Reputation in the Czech Republic: Republic: An Inspiration for Czech SMEs

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article aims to describe CEO communication and reputation in the Czech Republic and debate it as an inspiration for Czech SMEs.

  • Název v anglickém jazyce

    CEO Communication and Reputation in the Czech Republic: Republic: An Inspiration for Czech SMEs

  • Popis výsledku anglicky

    The article aims to describe CEO communication and reputation in the Czech Republic and debate it as an inspiration for Czech SMEs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM 2014)

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    130-136

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Madrid

  • Datum konání akce

    1. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku