CEO Communication and Reputation in the Czech Republic: Republic: An Inspiration for Czech SMEs
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F15%3A10312608" target="_blank" >RIV/00216208:11230/15:10312608 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1183" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1183</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1183" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.1183</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
CEO Communication and Reputation in the Czech Republic: Republic: An Inspiration for Czech SMEs
Popis výsledku v původním jazyce
The article aims to describe CEO communication and reputation in the Czech Republic and debate it as an inspiration for Czech SMEs.
Název v anglickém jazyce
CEO Communication and Reputation in the Czech Republic: Republic: An Inspiration for Czech SMEs
Popis výsledku anglicky
The article aims to describe CEO communication and reputation in the Czech Republic and debate it as an inspiration for Czech SMEs.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM 2014)
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
130-136
Název nakladatele
Elsevier
Místo vydání
Neuveden
Místo konání akce
Madrid
Datum konání akce
1. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—