Correction to: Meta-Review on the Effectiveness of Classroom-Based Psychological Interventions Aimed at Improving Student Mental Health and Well-Being, and Preventing Mental Illness
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F19%3A10395421" target="_blank" >RIV/00216208:11230/19:10395421 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=UWC.KvyebN" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=UWC.KvyebN</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/s10935-019-00553-4" target="_blank" >10.1007/s10935-019-00553-4</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Correction to: Meta-Review on the Effectiveness of Classroom-Based Psychological Interventions Aimed at Improving Student Mental Health and Well-Being, and Preventing Mental Illness
Popis výsledku v původním jazyce
Erratum. The original version of the article, unfortunately, missing the funding information. Funding note is given below - Meta-Review on the Effectiveness of Classroom-Based Psychological Interventions Aimed at Improving Student Mental Health and Well-Being, and Preventing Mental Illness (The Journal of Primary Prevention, (2019), 40, 3, (255-278), 10.1007/s10935-019-00552-5).
Název v anglickém jazyce
Correction to: Meta-Review on the Effectiveness of Classroom-Based Psychological Interventions Aimed at Improving Student Mental Health and Well-Being, and Preventing Mental Illness
Popis výsledku anglicky
Erratum. The original version of the article, unfortunately, missing the funding information. Funding note is given below - Meta-Review on the Effectiveness of Classroom-Based Psychological Interventions Aimed at Improving Student Mental Health and Well-Being, and Preventing Mental Illness (The Journal of Primary Prevention, (2019), 40, 3, (255-278), 10.1007/s10935-019-00552-5).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů