Pojem "kampaň" v českým médiích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F19%3A10410117" target="_blank" >RIV/00216208:11230/19:10410117 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=pCUKQQ0Ew" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=pCUKQQ0Ew</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pojem "kampaň" v českým médiích
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem výzkumu bylo zmapovat různé významy pojmu "kampaň" v současném českém mediálním prostředí a způsoby a kontexty jejich reprezentace. Sekundárním cílem bylo prozkoumat vztah médií k vymezení jednotlivých významů pojmu "kampaň". Použitou metodou byla kvalitativní obsahová analýza, konkrétně sémiotická analýza.
Název v anglickém jazyce
The term "Campaign" in the Czech media
Popis výsledku anglicky
This study focuses on "campaign" as a semiotic sign, and through the analysis of its representation in the Czech media, it comes to the typology of different meanings of this term. The analysis takes into account semantic, syntactic and pragmatic structures. I have used tools both for the logic-factual analysis of semiotic structures and form the liguistic analysis. I used those two attitudes interconnectedly; the necessity of this method can be best seen on the topic of the crucial role of modifiers. The study also analyses the relation of the media to the semantic definition of the term "campaign". The conclusion presents a general nature of the term "campaign" in relation to the analysed categories, including the socio-constructivist frame the study is based on.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Civilia: odborná revue pro didaktiku společenských věd
ISSN
1805-3963
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
34-50
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—