Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Constructive Nature of the Image of 'M'

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F22%3A10444757" target="_blank" >RIV/00216208:11230/22:10444757 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Konstruktywny charakter wizerunku osoby 'm'

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Inspiracją do podjęcia tego badania były badania Michaela Fleischera nad konstruktywnym charakterem obrazów osobowości (Fleischer 2004). Jak pokazały badania Fleischera, konstruowanie obrazu konkretnej osoby jest wysoce zindywidualizowane. Podobieństwa między różnymi obrazami osoby są największe między konstruktem własnym, konstruktem partnera osoby oraz konstruktami tworzonymi przez bliskich przyjaciół. Badanie oparte jest na konstruktywistycznej teorii komunikacji, która zakłada, że konstrukty są negocjowane w komunikacji. Wyniki wskazują na istotny wpływ długości znajomości na sposób postrzegania osoby - sposób konstruowania jej obrazu osobowości.

  • Název v anglickém jazyce

    The Constructive Nature of the Image of 'M'

  • Popis výsledku anglicky

    This study was inspired by Michael Fleischer&apos;s research on the constructive nature of personality images (Fleischer 2004). As Fleischer&apos;s study has shown, the construction of the image of a particular person is highly individualized. Similarities between various images of a person are most comprehensive between self-construct, construct of the person&apos;s partner, and constructs created by close friends. The study is based on constructivist communication theory, which assumes that constructs are negotiated in communication. The results indicate a significant impact of the length of acquaintanceship on the way a person is perceived - the way in which their personality image is constructed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Serdecznie MF: Księga jubileuszowa

  • ISBN

    978-83-67209-13-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    139-163

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Libron – Filip Lohner

  • Místo vydání

    Wroclaw

  • Místo konání akce

    Podlesice, Polsko

  • Datum konání akce

    13. 6. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku