Diskurz jako nástroj i odraz strategické komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F22%3A10455285" target="_blank" >RIV/00216208:11230/22:10455285 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diskurz jako nástroj i odraz strategické komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá vztahem mezi strategickou komunikací a konceptem diskurzu. Efektivní a dlouhodobá strategická komunikace institucí směrem k veřejnosti předpokládá mimo jiné budování jednotného a konzistentního diskurzu. Tento diskurz by měl být pro veřejnost jasný a důvěryhodný. Nejsou to jennmarketingové praktiky, ale promyšlené jazykové praktiky, které je třeba pěstovat. Tuto skutečnost popisujeme v článku, který představuje dva různé přístupy ke strategické komunikaci v současné vědě.
Název v anglickém jazyce
Discourse as a tool and a reflection of strategic communication:
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the relationship between strategic communication and the concept of discourse. Effective and long-term strategic communication of institutions towards the public presupposes, among other things, building a unified and consistent discourse. This discourse should be clear and credible to the public. It is not jennmarketing practices, but thoughtful language practices that need to be cultivated. We describe this fact in an article that presents two different approaches to strategic communication in contemporary science.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
60203 - Linguistics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
DISCOURSE LINGUISTICS AND BEYOND : Research values & foci in a changing world : (special multilanguage volume)
ISBN
978-83-67580-11-3
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
265-274
Počet stran knihy
319
Název nakladatele
Jan Kochanowski University of Kielce Press
Místo vydání
Kielce
Kód UT WoS kapitoly
—