Slovník žurnalistiky: výklad pojmů a teorie oboru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F23%3A10466550" target="_blank" >RIV/00216208:11230/23:10466550 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.bookport.cz/kniha/slovnik-zurnalistiky-12220/" target="_blank" >https://www.bookport.cz/kniha/slovnik-zurnalistiky-12220/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Slovník žurnalistiky: výklad pojmů a teorie oboru
Popis výsledku v původním jazyce
Slovník žurnalistiky vysvětluje pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, včetně digitalizace a internetizace médií. Obsahuje rovněž podrobnější hesla z kulturní žurnalistiky a publicistiky a postihuje širokou nakladatelskou problematiku. U mnoha hesel je věcná, slovníková část doplněna o část popularizační, která nabízí pohled do historie pojmu nebo rozvíjí či jinak doplňuje vesměs strohé encyklopedické podání.
Název v anglickém jazyce
The dictionary of journalism
Popis výsledku anglicky
The dictionary of journalism explains terms from the field of print,radio, television, including digitization and internetization of media. For manypasswords, information, including a look at history, is supplemented withliterature, from which it is possible to draw further. This edition also introducesa number of new concepts, responding to the currentmedia development.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-246-5592-5
Počet stran knihy
323
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—