Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školní časopisy a možnosti jejich využití v mediální výchově

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F23%3A10477382" target="_blank" >RIV/00216208:11230/23:10477382 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=rwxx757Vh2" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=rwxx757Vh2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školní časopisy a možnosti jejich využití v mediální výchově

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se věnuje problematice školních časopisů a jejich využití v mediální výchově, přičemž akcentuje funkce, jež tato specifická mikromédia mohou ve vzdělávacím procesu na základních a středních školách zastávat, a to v kontextu McQuailova výčtu funkcí, jež příslušejí žurnalistice ve společnosti obecně. Pozastavuje se přitom u jejich možné klasifikace z hlediska typologie médií a začlenění do mediálního (eko)systému. Zabývá se zároveň dopady interaktivity do oblastí produkce i percepce školních časopisů.

  • Název v anglickém jazyce

    School Magazines and Possibilities of Their Usage in Media Training

  • Popis výsledku anglicky

    This text deals with the issue of school magazines and their usage in media training, emphasizing functions that these specific micro-media can fulfill in the educational process at primary and secondary schools in the context of functions that belong to journalism in society in general (according to McQuail&apos;s viewpoint). It also accents their possible classification in terms of media typology and integration into the media (eco)system. It deals with the effects of interactivity in the fields of production and perception of school magazines as well.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Civilia

  • ISSN

    1805-3963

  • e-ISSN

    2336-3584

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    32-39

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus