Vstřícnost a bariéry vzájemné komunikace dětí ve víceetnickém prostředí české základní školy. Postoje žáků 5. a 9. tříd k etnicky jiným spolužákům. Situace v městských lokalitách na území Čech.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F04%3A00000339" target="_blank" >RIV/00216208:11240/04:00000339 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vstřícnost a bariéry vzájemné komunikace dětí ve víceetnickém prostředí české základní školy. Postoje žáků 5. a 9. tříd k etnicky jiným spolužákům. Situace v městských lokalitách na území Čech.
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza postojů žáků 5. a 9. tříd české základní školy z 20 městských lokalit z území Čech. Postoje k etnicky jiným, hodnocení multikulturní výchovy ve škole, fungování mezietnických vztahů v rámci kamarádské skupiny, postoje získané enkulturací v rodině.
Název v anglickém jazyce
Tolerance and barriers in childrens communication in multi-ethnic environment of the Czech primary school. Situation in the Bohemian regions.
Popis výsledku anglicky
Analysis of attitudes of pupils of 5th and 9th grade of Czech primary school from 20 urban localities. Attitudes towards ethnically different people, evaluation of the multicultural education in schools, function of inter-ethnic relations inside groups of friends, attitudes received through enculturation in the family.
Klasifikace
Druh
V<sub>x</sub> - Nezařazeno - Výzkumná zpráva obsahující utajované informace (takový výsledek lze do RIV vložit pouze v případě, že zpráva obsahuje utajované informace a pole R12 = U), nebo souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
AC - Archeologie, antropologie, etnologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LN00A023" target="_blank" >LN00A023: Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
189
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
MŠMT
Verze
—