Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perspektivy koncepce výtvarné výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F04%3A00000667" target="_blank" >RIV/00216208:11240/04:00000667 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Perspektivy koncepce výtvarné výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výtah z úvodního referátu autora na symposiu České sekce INSEA 16. - 18. 9. 2004 v Plzni. Stať uvádí východiska a principy nově schváleného celonárodního kurikula v oboru výtvarné výchovy, jejichž je autor článku spoluautorem.

  • Název v anglickém jazyce

    The Perspectives of the Fine art Education Concept

  • Popis výsledku anglicky

    The article summarised the principles of conception of Art Education, included in the New National Curriculum. The authors report opened the symposium, organized by the Czech National Committee of INSEA in Plzeň (September 16 - 18, 2004).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ateliér

  • ISSN

    1210-5236

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    23

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    2-2

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus