Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace v občanské společnosti při naplňování principu partnerství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F06%3A00000799" target="_blank" >RIV/00216208:11240/06:00000799 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace v občanské společnosti při naplňování principu partnerství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Většina sociálních vědců se shoduje na hlavních socio/politických/ekonomických sektorech v zemi. Společnost může být analyzována jako produkt veřejného sektoru (stát), jako soukromý sektor (trh) a jako občanská společnost (nestátní a neziskový občanský sektor). Co odlišuje občanský sektor od privátního a veřejného sektoru je skutečnost, že organizace, které zahrnuje, jsou ustanoveny na základě sdílených hodnot a zájmu skupiny občanů a těch, kteří je podporují.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication in the Civil Society in Pursuance of an Principle of Partnership

  • Popis výsledku anglicky

    The majority of social scientists agree that there are chief socio/political/economic sectors in any country. Society can be analysed as a product of the public sector (state), as the private sector (market) and as the civil sector (non-governmental andnon-profit sector). What distinguishes a civil sector from private and public sectors is the fact that the organisations it includes have been established on the basis of shared values and interests of a group of citizens and of those who support them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KOMUNIKACE - STYL - TEXT

  • ISBN

    80-7040-819-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    251-254

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Filozofická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku