Média, komunikace a technologie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F08%3A00000184" target="_blank" >RIV/00216208:11240/08:00000184 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Média, komunikace a technologie
Popis výsledku v původním jazyce
Výklad vztahu komunikačních technologií, společnosti a kulturní změny, se zaměřením na samotné podmínky umožňující mediální zprostředkování významu. Základním tématem textu jsou různé přístupy k definici pojmu médií (multimédií), která lze chápat nejen jako určité technologické formy, ale i v širším smyslu jako označení zahrnující komplexní oblast sociálních praktik, perceptivních schémat či forem myšlení.
Název v anglickém jazyce
Media, Communication and Technology
Popis výsledku anglicky
The goal of this work is to re-examine the relation of communication technologies, society and cultural change, with respect to conditions of mediation of meaning. The text presents various approaches to explanation of the notion of media (multimedia), that can be conceived either as technological form or, in a broader sense, as a concept encompassing a complex area of social practices and different forms of perception and thought.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Média, komunikace a kultura
ISBN
978-80-7380-117-5
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
—
Počet stran knihy
94
Název nakladatele
Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS kapitoly
—