Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Média, komunikace a technologie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F08%3A00000184" target="_blank" >RIV/00216208:11240/08:00000184 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Média, komunikace a technologie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výklad vztahu komunikačních technologií, společnosti a kulturní změny, se zaměřením na samotné podmínky umožňující mediální zprostředkování významu. Základním tématem textu jsou různé přístupy k definici pojmu médií (multimédií), která lze chápat nejen jako určité technologické formy, ale i v širším smyslu jako označení zahrnující komplexní oblast sociálních praktik, perceptivních schémat či forem myšlení.

  • Název v anglickém jazyce

    Media, Communication and Technology

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this work is to re-examine the relation of communication technologies, society and cultural change, with respect to conditions of mediation of meaning. The text presents various approaches to explanation of the notion of media (multimedia), that can be conceived either as technological form or, in a broader sense, as a concept encompassing a complex area of social practices and different forms of perception and thought.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Média, komunikace a kultura

  • ISBN

    978-80-7380-117-5

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    94

  • Název nakladatele

    Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS kapitoly