Politika a mediální diskurs
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F08%3A00010370" target="_blank" >RIV/00216208:11240/08:00010370 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Politika a mediální diskurs
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika odložené přítomnosti v politickém jednání: téma diskursivní kompetence v technologickém čase zobrazování politiky. Politická reprezentace a mediální konstrukce veřejného prostoru.
Název v anglickém jazyce
Politics and Discourse of Media
Popis výsledku anglicky
Text deals with the problem of discoursive competence in technological time of depiction of politics. Political representation and media construction of public space.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Médiá, společnost, mediálná fikcia
ISBN
978-80-8105-072-5
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Počet stran knihy
400
Název nakladatele
Fakulta masmediální komunikácie, Trnava
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS kapitoly
—