Teacher Perspectives on Cultural Diversity and Citizenship Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F10%3A10050596" target="_blank" >RIV/00216208:11240/10:10050596 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teacher Perspectives on Cultural Diversity and Citizenship Education
Popis výsledku v původním jazyce
The chapter introduces educational change in the Czech Republic, concretely coping with diversity issues in the Czech schools. Qualitative research among teachers is presented in the chapter.
Název v anglickém jazyce
Teacher Perspectives on Cultural Diversity and Citizenship Education
Popis výsledku anglicky
The chapter introduces educational change in the Czech Republic, concretely coping with diversity issues in the Czech schools. Qualitative research among teachers is presented in the chapter.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Moral Courage and the Normative Professionalism of Teachers
ISBN
978-94-6091-232-0
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
—
Počet stran knihy
243
Název nakladatele
Sense Publishers
Místo vydání
Rotterdam
Kód UT WoS kapitoly
—