Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teacher Perspectives on Cultural Diversity and Citizenship Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F10%3A10050596" target="_blank" >RIV/00216208:11240/10:10050596 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teacher Perspectives on Cultural Diversity and Citizenship Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter introduces educational change in the Czech Republic, concretely coping with diversity issues in the Czech schools. Qualitative research among teachers is presented in the chapter.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher Perspectives on Cultural Diversity and Citizenship Education

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter introduces educational change in the Czech Republic, concretely coping with diversity issues in the Czech schools. Qualitative research among teachers is presented in the chapter.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Moral Courage and the Normative Professionalism of Teachers

  • ISBN

    978-94-6091-232-0

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    243

  • Název nakladatele

    Sense Publishers

  • Místo vydání

    Rotterdam

  • Kód UT WoS kapitoly