Rozum, nerozum a přesvědčivost obrazů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F11%3A10108749" target="_blank" >RIV/00216208:11240/11:10108749 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozum, nerozum a přesvědčivost obrazů
Popis výsledku v původním jazyce
Rozum, nerozum a přesvědčivost obrazů je kolektivní odbornou monografií jejímž záměrem je představit nové náhledy na pojetí obrazu a vizuality z hlediska filosofie, sémiotiky, estetiky a komunikačních teorií. Záměrem takto orientovaného výzkumu je porozumět tomu, co je to obraz, co determinuje jeho interpretaci a jeho sdílení v naší kultuře.
Název v anglickém jazyce
Reason, Unreason and Persuasiveness of Images
Popis výsledku anglicky
Reason, Unreason and Persuasiveness of Images is a collective monography reconsidering the problems of image and visuality from four different points of view (philosophy, rhetorics, aesthetics and theory of art) in order to understand what is image and what determinates its interpretation, its sharing and its convincingness in our culture.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87258-73-6
Počet stran knihy
286
Název nakladatele
TOGGA
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—