Identita a kultura ve vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F14%3A10287546" target="_blank" >RIV/00216208:11240/14:10287546 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Identita a kultura ve vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola pojednává o vztahu mezi identitou a její interpretací a způsobem, jakým je implementována multikulturní výchova. Identita je analyzována prizmatem vývoje v soviálních vědách v posledních dvaceti letech a je tedy vnímána jako mnohovrstevná a dynamická součást našich osobností.
Název v anglickém jazyce
Identity and culture in education
Popis výsledku anglicky
The chapter analyses the relation between interpretation of identity and the way how multicultural education is implemented. Identity is analysed with respect to the development in recent dwenty years in social sciences. It is understood as multi-facetedand dynamic part of our personality.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Reflexe mezi lavicemi a katedrou
ISBN
978-80-210-6703-5
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
57-64
Počet stran knihy
117
Název nakladatele
Masarykova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—