Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postiženi normalitou: disability art jako způsob (re)imaginace alterity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F14%3A10288006" target="_blank" >RIV/00216208:11240/14:10288006 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/741" target="_blank" >http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/741</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2014-2-10" target="_blank" >10.5817/SP2014-2-10</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postiženi normalitou: disability art jako způsob (re)imaginace alterity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text je kritickým komentářem k výstavě Postiženi normalitou a zároveň diskuzí k roli umění, a specificky disability art (také Crip art), v pedagogice a veřejnému diskurzu o jinakosti, alteritě a normalitě.

  • Název v anglickém jazyce

    Disabled by Normality: Disability Art (Re)Imagines Differences

  • Popis výsledku anglicky

    This essays takes a commentary on the art exhibition Disabled by Normality (DOX, Prague, 2013) and its conception as a starting point for a broader discussion of the role of disability art (or Crip art) for pedagogy and broadening public discourses around alterity, difference, and their recognition.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia peadagogica

  • ISSN

    1803-7437

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    155-163

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus