Neony a světla reklam
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F18%3A10386428" target="_blank" >RIV/00216208:11240/18:10386428 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Neony a světla reklam
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha se zabývá historií nejen neonové reklamy v Praze od 20. let 20. století. Nahlíží tuto problematiku i z teoretického hlediska vizuálních studií a dalších relevantních vědních disciplín.
Název v anglickém jazyce
Neon signs and the lights of advertising
Popis výsledku anglicky
This book deals with the history of neon advertising in Prague since the 1920s. It also looks at theoretical aspects of visual studies and other disciplines.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
60101 - History (history of science and technology to be 6.3, history of specific sciences to be under the respective headings)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7432-918-0
Počet stran knihy
159
Název nakladatele
Paseka
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—