Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fostering Interactivity Through Analogue Principles Applicable to Design of Virtual Reality Games

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F19%3A10397313" target="_blank" >RIV/00216208:11240/19:10397313 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1007/978-3-030-22602-2_6" target="_blank" >https://doi.org/10.1007/978-3-030-22602-2_6</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-22602-2_6" target="_blank" >10.1007/978-3-030-22602-2_6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Fostering Interactivity Through Analogue Principles Applicable to Design of Virtual Reality Games

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution presents interactive art model, introduced and tested in the art practice by J. Vančát with respect to the tradition of Czech school of structuralism. In principle, this model attempts to visualize the interaction of larger groups (8-12 persons) in a pluralist environment through a symbolization process with real objects. This model might offer an alternative view of a game in virtual space alike. Social impact of such a project might have a potential in visualization of the social roles and interests in a group. Authors briefly investigate also the potential this model might offer to the design of virtual reality environments and computer gaming in general.

  • Název v anglickém jazyce

    Fostering Interactivity Through Analogue Principles Applicable to Design of Virtual Reality Games

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution presents interactive art model, introduced and tested in the art practice by J. Vančát with respect to the tradition of Czech school of structuralism. In principle, this model attempts to visualize the interaction of larger groups (8-12 persons) in a pluralist environment through a symbolization process with real objects. This model might offer an alternative view of a game in virtual space alike. Social impact of such a project might have a potential in visualization of the social roles and interests in a group. Authors briefly investigate also the potential this model might offer to the design of virtual reality environments and computer gaming in general.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    HCI in Games

  • ISBN

    978-3-030-22601-5

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    57-66

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Orlando, USA

  • Datum konání akce

    26. 7. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku