Dva učedníci do Emauz: katolická a pravoslavná církev
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11260%2F08%3A00106379" target="_blank" >RIV/00216208:11260/08:00106379 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dva učedníci do Emauz: katolická a pravoslavná církev
Popis výsledku v původním jazyce
Ekumenický dialog mezi katolickou a pravoslavnou církví je ?znamením časů? současnosti a přináší mnohé duchovní plody. Studie mapuje teologický vývoj katolicko-pravoslavných vztahů a ekumenickou cestu k hledané jednotě. Pro vědeckou reflexi byla využitataké exegeze úryvku z Lukášova evangelia o učednících jdoucích do Emauz, který vytváří kostru textu.
Název v anglickém jazyce
Two Disciples Going to Emmaus: Catholic and Orthodox Church
Popis výsledku anglicky
Ecumenical dialogue between the Catholic and the Orthodox Church is a ?sign of the present times? as it bears an abundance of spiritual fruit. The article maps the theological development of the relations between the Catholic and the Orthodox Church andthe ecumenical way to the hoped-for unity. An exegetic fragment from the Gospel of Luke about the disciples going to Emmaus, which provides the skeleton of the text, was used for scholarly reflection.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Dialog - Evropa XXI
ISSN
1210-8332
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
3-4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—