Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Finanční podpora sociálním službám v rámci marketingové strategie společenské odpovědnosti firem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F16%3A10334101" target="_blank" >RIV/00216208:11280/16:10334101 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.prohuman.sk/socialna-praca/sbornik-z-konference-aktualni-trendy-socialni-prace-praha-2016-pdf" target="_blank" >http://www.prohuman.sk/socialna-praca/sbornik-z-konference-aktualni-trendy-socialni-prace-praha-2016-pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Finanční podpora sociálním službám v rámci marketingové strategie společenské odpovědnosti firem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek propojuje marketingové aktivity podnikatelských subjektů v oblasti společenské odpovědnosti firem s potřebou finanční podpory institucí poskytujících sociálních služby. Poukazuje na možnosti zlepšení firemní image spojením s neziskovou institucí, která deklaruje zájem firmy o komunitní a sociální rozvoj regionu. Právě ten je v rámci strategie společensky odpovědného podniku jedním z klíčových argumentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Financial Support to Social Services Term Marketing Strategy of Corporate Social Responsibility

  • Popis výsledku anglicky

    Paper joins marketing activities of business subject in corporate social responsibility with financial support to social services. It points to possibility to improve company image by connection with non-profite institution declaring interest of business in community development in the region. It is at the strategy of social responsible corporate one of the key arguments.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální trendy sociální práce. Česko-slovenské perspektivy rozvoje.

  • ISBN

    978-80-906146-8-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    299-304

  • Název nakladatele

    Ústav sv. Jana Nepomuka Neumanna

  • Místo vydání

    Příbram

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    6. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku