Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FRANCOUZSKÁ NIŽŠÍ SEKUNDÁRNÍ ŠKOLA - COLLÈGE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F16%3A10336038" target="_blank" >RIV/00216208:11280/16:10336038 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    FRANCOUZSKÁ NIŽŠÍ SEKUNDÁRNÍ ŠKOLA - COLLÈGE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o jednotné nižší sekundární škole - collège ve Francii, jejím vzniku v 70. letech 20. století, jejích cílech, současném uspořádání, vývoji a aktuálních problémech. V souvislosti s tím poukazuje na význam tohoto stupně školy z hlediska charakteristiky školského systému a z hlediska různých způsobů řešení takových v současné době významných problémů, jako je propadání, sociální a výkonnostní homogenita či heterogenita třídních kolektivů a sociální a výkonnostní diverzita školských institucí tohoto stupně.

  • Název v anglickém jazyce

    FRENCH LOWER SECONDARY SCHOOL - COLLÈGE

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the comprehensive lower secondary school - Collège in France. It describes its origin in the 70s of the 20th century, its objectives, the current configuration, development and present problems. In this context, the author highlights the importance of this school level in terms of school system characteristics as well as in terms of different ways of addressing the kind of currently important problems such as grade retention, social and performance homogeneity or heterogeneity of class collectives as well as social and performance diversity of educational institutions of this level.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lifelong Learning - celoživotní vzdělávání

  • ISSN

    1805-8868

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    8-22

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus