FRANCOUZSKÁ NIŽŠÍ SEKUNDÁRNÍ ŠKOLA - COLLÈGE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F16%3A10336038" target="_blank" >RIV/00216208:11280/16:10336038 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
FRANCOUZSKÁ NIŽŠÍ SEKUNDÁRNÍ ŠKOLA - COLLÈGE
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o jednotné nižší sekundární škole - collège ve Francii, jejím vzniku v 70. letech 20. století, jejích cílech, současném uspořádání, vývoji a aktuálních problémech. V souvislosti s tím poukazuje na význam tohoto stupně školy z hlediska charakteristiky školského systému a z hlediska různých způsobů řešení takových v současné době významných problémů, jako je propadání, sociální a výkonnostní homogenita či heterogenita třídních kolektivů a sociální a výkonnostní diverzita školských institucí tohoto stupně.
Název v anglickém jazyce
FRENCH LOWER SECONDARY SCHOOL - COLLÈGE
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the comprehensive lower secondary school - Collège in France. It describes its origin in the 70s of the 20th century, its objectives, the current configuration, development and present problems. In this context, the author highlights the importance of this school level in terms of school system characteristics as well as in terms of different ways of addressing the kind of currently important problems such as grade retention, social and performance homogeneity or heterogeneity of class collectives as well as social and performance diversity of educational institutions of this level.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Lifelong Learning - celoživotní vzdělávání
ISSN
1805-8868
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
8-22
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—