Chápání holokaustu ve čtvrté generaci - podněty pro edukaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F17%3A10387347" target="_blank" >RIV/00216208:11280/17:10387347 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chápání holokaustu ve čtvrté generaci - podněty pro edukaci
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou edukace o tématu Holokaust. Prezentuje výsledky kvalitativní sondy, jak vyučovat o Holokaustu a 2. světové váce.
Název v anglickém jazyce
Understanding the Holocaust in the Fourth Generation - Intentions for Education
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issue of Holocaust education. It presents the results of qualitative research how to teach abot the Holocaust and World War II in general.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Historie - Otázky - Problémy
ISSN
1804-1132
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
149-158
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—