Inovace přípravy učitelů k pedagogické reflexi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F00%3A00006248" target="_blank" >RIV/00216208:11310/00:00006248 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace přípravy učitelů k pedagogické reflexi
Popis výsledku v původním jazyce
Výsledky vyučování závisí na vzdělání učitelů.V tomto článku jsou diskutovány výsledky s použitím počítačových tutoriálních programů.
Název v anglickém jazyce
Innovation of Education of Teachers to pedagogical Skills
Popis výsledku anglicky
The effectivenes of teaching directly depends on education of teachers. In this article are discussed the resultes of research with the use of computer tutorials programms.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Chemické listy
ISSN
0009-2770
e-ISSN
—
Svazek periodika
94
Číslo periodika v rámci svazku
9
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—