Development of logical thinking in Science subjects
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F03%3A00001172" target="_blank" >RIV/00216208:11310/03:00001172 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Development of logical thinking in Science subjects
Popis výsledku v původním jazyce
This contribution summarises the theoretical aspects of the most important principles of teaching problem-solving through problem tasks. The nucleus of research in this is concentrated on problem tasks in biology and chemistry for the students o
Název v anglickém jazyce
Development of logical thinking in Science subjects
Popis výsledku anglicky
This contribution summarises the theoretical aspects of the most important principles of teaching problem-solving through problem tasks. The nucleus of research in this is concentrated on problem tasks in biology and chemistry for the students o
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Baltic Science Education
ISSN
1648-3898
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
LI - Lichtenštejnské knížectví
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
12-20
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—