Nový fenomén nákupní centrum a model formování nákkupního chování spotřebitelské populace v transformačním období
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F03%3A6519" target="_blank" >RIV/00216208:11310/03:6519 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nový fenomén nákupní centrum a model formování nákkupního chování spotřebitelské populace v transformačním období
Popis výsledku v původním jazyce
Nový fenomén nákupní centrum a model formování nákupního chování spotřebitelské populace v transformačním období
Název v anglickém jazyce
Shopping centre - a new phenomenon and developing consumer behaviour in the transformatn period
Popis výsledku anglicky
Shopping centre - a new phenomenon and developing consumer bahaviour in the transformation period
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sborník ČGS
ISSN
1212-0014
e-ISSN
—
Svazek periodika
108
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
277-288
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—