Využití Koncepce "Blended learning" ve výuce didaktiky chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F06%3A9739" target="_blank" >RIV/00216208:11310/06:9739 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití Koncepce "Blended learning" ve výuce didaktiky chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Blended learning realizuje efektivní studium s využitím elektronických multimediálních prostředků. Kombinuje prvky prezenčního i e-learningového, popř. distančního studia. Uvádí se zkušenosti autorky s použitím této koncepce pro didaktiku chemie.
Název v anglickém jazyce
The Use of Conception "Blended Learning" during Classes of Didactics of Chemistry
Popis výsledku anglicky
Blended learning is an educatoinal method which combines online and face-to-face approachs.This trend includes use of multimedia technology for a classroom training or a self-paced eLearning. This article describes possibilities of application.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/PV201" target="_blank" >PV201: Projekt informačních, vzdělávacích a vývojových aktivit pro přípravu provozu Technologického parku v Brně</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Alternativní metody výuky
ISBN
80-7305-554-6
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
86
Název nakladatele
Veterinátní a farmaceutická univerzita Brno
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—