Alternativní metody výuky přírodovědných předmětů ? sploupráce napříč kontinenty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F09%3A10000371" target="_blank" >RIV/00216208:11310/09:10000371 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Alternativní metody výuky přírodovědných předmětů ? sploupráce napříč kontinenty
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje využití informačních a komunikačních technologií ve výuce přírodovědných předmětů na středních školách v České republice a v Mexiku, porovnává jejich uplatnění a význam pro zefektivnění výuky těchto předmětů. Dále se zabývá vysvětlením školského systému v Mexiku.
Název v anglickém jazyce
Alternative Methods in the Education of Natural Sciences ? The Cooperation among Continents
Popis výsledku anglicky
The text is explaining the use of information and communication technologies in the education of natural sciences on the secondary schools in the Czech Republic and in Mexico. It also compares its application and its value for higher effectivity in teaching these subjects.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Alternativní metody výuky 2009
ISBN
978-80-7041-515-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
23. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—