Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Plody tvořivosti a aktivní práce s učiteli chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F09%3A10000833" target="_blank" >RIV/00216208:11310/09:10000833 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Plody tvořivosti a aktivní práce s učiteli chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    K dosažení cílů vzdělání zakotvených v rámcových vzdělávacích programech je třeba připravovat učitele schopné naučit své žáky některým důležitým dovednostem a kompetencím. Pro učitele chemie k tomu patří tvůrčí aktivity pro řešení přírodovědných problémůpři přípravě studijních pomůcek a námětů pro úkoly i pro praktické činnosti. Během posledních let se nám podařilo vytvořit a ověřovat prezentace interdisciplinárních témat, elektronické prostředky, didaktické testy, kvízy a hry s chemickou tematikou, netradiční experimentální činnosti, které rozvíjejí vlastní aktivity žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Products of active creative work with chemistry teachers

  • Popis výsledku anglicky

    To achieve the objectives of education required from the framework of educational programs means to prepare teachers with competencies to teach their students some important skills. For teachers of chemistry are included activities for creative solutionsto science problems in the preparation of learning aids and ideas for tasks and for practical work. In recent years we managed to create and verify the presentation of interdisciplinary topics, electronic devices, didactic tests, quizzes and games withchemical topics, novel experimental activities that develop pupils' own activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie II

  • ISBN

    978-80-8083-751-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta prírodných vied, Univerzita Mateja Bela Banská Bystrica

  • Místo vydání

    Banská Bystrica, SR

  • Místo konání akce

    Donovaly, Banská Bystrica, SR

  • Datum konání akce

    27. 5. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku