Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Exkurze s chemickým zaměřením jako prvek mezipředmětové integrace v přírodovědném vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10079182" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10079182 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11410/10:10079182

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Exkurze s chemickým zaměřením jako prvek mezipředmětové integrace v přírodovědném vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Uplatnění exkurze jako alternativní formy v chemickém vzdělávání zkvalitňuje a zefektivňuje vzdělávací proces. Právě exkurze dokáže velmi vhodně propojit teoretickou složku výuky s praktickou a integrovat poznatkovou strukturu žáků z více oborů. V přírodovědných předmětech mají významné postavení exkurze zaměřené odborně: dochází při nich k propojení aspektu přírodovědného s ekonomickým a sociálním ve velmi úzké provázanosti. Odborné chemicky orientované exkurze mohou být směřovány do nejrůznějších míst, cílem se stávají nejen laboratoře, výzkumné stanice, ústavy či podniky se špičkovou technikou, ale také různá technická zařízení, muzea nebo přírodní lokality. Komplexně koncipované exkurze se mohou žákům stát klíčovou motivací pro přírodovědné vzdělávání, neboť umožňují spojit obsah více příbuzných vzdělávacích oborů.

  • Název v anglickém jazyce

    Excursions with chemical aspects as focus for integration in science education

  • Popis výsledku anglicky

    Application of the excursion as an alternative form of education improves and streamlines the education process, The field trips can very well integrate theoretical instruction and practical knowledge and integrate observations from multiple disciplinesfor pupils. In science subjects are very important these excursions channeled into various places: the aims could be not only laboratories, research stations, institutes or companies with the latest technology, but also various technical facilities, museums and natural sites. Comprehensively designed excursion can become a key motivation for science education of pupils and students, because it allow to connect multiple content of related educational fields.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie

  • ISBN

    978-80-7368-426-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Trojanovice

  • Datum konání akce

    29. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku