Attractiveness of Poland as a tourist destination in the eyes of employees of travel agencies located in Prague
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F12%3A10124208" target="_blank" >RIV/00216208:11310/12:10124208 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Attractiveness of Poland as a tourist destination in the eyes of employees of travel agencies located in Prague
Popis výsledku v původním jazyce
Results of study among travel agencies in Prague. Identification of the importance of the offer of trips to Poland and analysis of perception of Poland as a tourist destination.
Název v anglickém jazyce
Attractiveness of Poland as a tourist destination in the eyes of employees of travel agencies located in Prague
Popis výsledku anglicky
Results of study among travel agencies in Prague. Identification of the importance of the offer of trips to Poland and analysis of perception of Poland as a tourist destination.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Carolinae. Geographica
ISSN
0300-5402
e-ISSN
—
Svazek periodika
47
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
41-50
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—