Posouzení nejužívanějších učebnic chemie z hlediska chemické technologie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10294444" target="_blank" >RIV/00216208:11310/14:10294444 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Posouzení nejužívanějších učebnic chemie z hlediska chemické technologie
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabývá analýzou nejpoužívanějších učebnic chemie na základních a středních školách v České republice z hlediska chemické technologie. Jsou zde hodnoceny jak rozsah, tak i kvalita vybraných témat. Daná témata byla vyselektována v rámci jednotlivých oborů chemické technologie.
Název v anglickém jazyce
The evaluation of the most used chemistry textbooks from the point of view of chemical technology
Popis výsledku anglicky
This article is concerned with the analysis of the most used chemistry textbooks at elementary and high schools in the Czech Republic from the point of view of chemical technology. There is an evaluation of the extent and quality of chosen topics. Theseactual topics were selected within the particular fields of chemical technology.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie a Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století
ISBN
978-80-7435-417-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
195-202
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
15. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—