Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Posouzení nejužívanějších učebnic chemie z hlediska chemické technologie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10294444" target="_blank" >RIV/00216208:11310/14:10294444 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Posouzení nejužívanějších učebnic chemie z hlediska chemické technologie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá analýzou nejpoužívanějších učebnic chemie na základních a středních školách v České republice z hlediska chemické technologie. Jsou zde hodnoceny jak rozsah, tak i kvalita vybraných témat. Daná témata byla vyselektována v rámci jednotlivých oborů chemické technologie.

  • Název v anglickém jazyce

    The evaluation of the most used chemistry textbooks from the point of view of chemical technology

  • Popis výsledku anglicky

    This article is concerned with the analysis of the most used chemistry textbooks at elementary and high schools in the Czech Republic from the point of view of chemical technology. There is an evaluation of the extent and quality of chosen topics. Theseactual topics were selected within the particular fields of chemical technology.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie a Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století

  • ISBN

    978-80-7435-417-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    195-202

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    15. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku